Beckett Walker heeft jaren geleden Maple Valley verlaten uit schrik om opgepakt te worden. Wanneer hij toch besluit om terug te keren wordt hij inderdaad gearresteerd en dreigt hij zijn job te verliezen. Maar hij is ook blij om zijn vroegere beste vriendin Kit terug te zien. Kit probeert de boomgaard van haar familie te redden en is ondertussen op zoek naar haar verloren broer. Misschien kunnen ze elkaar wel helpen, maar dan moeten ze het verleden kunnen loslaten.

‘Na al die tijd’ is het derde deel in de familie Walker-serie. Stiekem ben ik een beetje verliefd geworden op de hele familie Walker. Elk familielid heeft zijn verleden en probeert het juiste te doen. Het familiegevoel is sterk en je voelt de liefde voor elkaar in de hele serie. Na Kate en Logan, is het deze keer de beurt aan Beckett, de jongste zoon. Ook hij heeft geen gemakkelijk verleden, maar toch gaat hij de confrontatie aan en probeert er het beste van te maken. En dit gaat uiteraard ook gepaard met een moeilijke romance. Ieder boek in deze serie lijkt dus dezelfde insteek te hebben, maar de hoofdpersonages maken ieder verhaal bijzonder. Ik ben oprecht fan van de hele familie.

In tegenstelling tot het vorige boek met Amelia, vond ik dat we Kit in dit boek wel goed leren kennen. Haar doorzettingsvermogen en liefde voor haar dorp is prachtig om over te lezen en hoewel ze het ook niet even gemakkelijk heeft, geeft ze toch niet op. Ik voel een zeker genegenheid voor Kit en ook haar relatie met Beckett vond ik veel spannender.

Deze reeks is een absolute aanrader voor liefhebbers van het feelgood genre. Je kan niet anders dan de familie Walker in je hart sluiten.

‘Na al die tijd’ van Melissa Tagg is het derde boek in de familie Walker-serie. Beckett Walker is al jaren niet meer in Maple Valley geweest uit angst dat hij wordt opgepakt. Dat is exact wat er gebeurt als hij besluit toch terug te keren. Zijn droom om militair advocaat te worden valt in duigen.

Hovenier Kit Danby keert ook terug naar Maple Valley. Ze miste haar thuis en haar beste vriend, Beckett. Terug op de boomgaard van haar familie heeft ze één seizoen de tijd om winst te maken. Maar dat kan ze niet alleen.

Het lijkt simpel: Beckett heeft een taakstraf en Kit heeft hulp nodig. Toch blijkt er een stuk meer op het spel te staan dan ze allebei hadden gedacht.