Sam en Mason zijn nu al even een koppel en zijn nog even smoorverliefd op elkaar als in het begin. Maar niet iedereen is even blij met hun relatie. Sam is al haar vrienden kwijt en ook haar ouders maken het haar niet gemakkelijk. Sams relatie met haar moeder is nooit eenvoudig geweest, maar wanneer een geheim naar boven dreigt te komen, ontploft de bom pas echt. Lukt het Sam om haar hoofd boven water te houden en de relatie met Mason tot een goed einde te brengen?

Gek op jou is het tweede deel in de Fallen Crest-serie van Tijan. Het eerste deel Val op jou heb ik in één ruk uitgelezen en vond ik geweldig geschreven. Ik had dan ook hoge verwachtingen voor dit tweede deel en ik kon niet wachten om meer te lezen van Sam en Mason. En ook dit tweede deel heeft me niet teleurgesteld. Hoewel dit boek zich meer focust op de relatie van Sam en haar moeder en vooral het grote geheim, was er toch genoeg actie tussen Sam en Mason. Stiekem verlangen we allemaal naar een bad boy als Mason met een peperkoeken hart. Het kan dan ook niet anders of Mason heeft binnen de kortste keren je hart veroverd, net zoals zijn broer Logan. Beide broers komen misschien over als harteloos, maar de manier waarop ze Sam beschermen en haar als familie beschouwen komt heel vertederend over. Stiekem heb ik een kleine crush op Logan. Hij is altijd enthousiast, lacht veel en komt heel wat minder koel over dan Mason. Ik hoop dat Tijan zich dan ook eens waagt aan een boek over Logan.

Gek op jou bevat in tegenstelling tot het eerste boek bepaalde expliciete scènes die voor sommigen wel triggerend kunnen zijn. Er mocht dan ook wel ergens een trigger warning staan. Vooral het grote geheim tussen Sam en haar moeder heeft me enorm geraakt en heeft me zelfs een serieuze afkeer gegeven voor de moeder van Sam. Maar het helpt me ook begrijpen hoe zwaar Sam het emotioneel heeft. Het heeft dus meer duidelijkheid geschept over bepaalde reacties van Sam.

Waag je dus op eigen risico aan deze fantastische young adult. Deze zal je niet alleen betoveren en doen laten wensen naar je eigen bad boy, maar zal ook de nodige emoties los maken. Kortom: Tijan heeft het weer gedaan!

Gek op jou is het tweede deel in de verslavende Fallen Crest-serie vol romantiek en highschooldrama. Voor fans van De Royals van Erin Watt en de After-serie van Anna Todd. Aanbevolen voor lezers van 16 jaar en ouder.

Samantha woont sinds kort in het gigantische landhuis van haar moeders nieuwe vriend en zijn twee zoons. Logan en Mason Kade zijn bad news én hot. Sam is smoorverliefd op Mason en hij op haar. Maar niet iedereen vindt dat leuk. Vooral haar moeder niet. Wanneer een geheim uit Sams verleden boven komt, heeft ze al haar moed en kracht nodig. Anders kan ze haar toekomst met Mason wel vergeten.

‘Ik ben tot over mijn oren verliefd op de Kade-broers: ze zijn hot as hell.’ Lezer op GOODREADS