Annie heeft besloten om een baan aan te nemen in Londen en zich daar te settelen. Om het nieuws mee te delen aan haar beste vriendin Elle, reist ze af naar Seattle. Elle is echter op vakantie met haar nieuwe vriendin Darcy, maar de broer van Elle, Brendon, wil Annie met alle plezier rondleiden in Seattle. De dag dat Annie gaat verhuizen naar Londen komt steeds dichterbij, maar Annie heeft twijfels. Is deze baan echt wat ze wil doen? Wil ze wel zo ver weg zijn van haar beste vriendin? En spelen haar gevoelens voor Brendon hier ook geen rol in?

Londen & Seattle is het tweede deel in de Written in the stars-serie van Alexandria Bellefleur. Het eerste deel Elle & Darcy is eerder verschenen. Het eerste deel heb ik nog niet kunnen lezen. Hierdoor vroeg ik me af of ik van het tweede deel wel alles kon begrijpen. Gelukkig was dit het geval. Hoewel je met de voorgeschiedenis van Elle en Darcy waarschijnlijk wat meer achtergrondinformatie hebt, is dit niet noodzakelijk om het tweede deel te kunnen lezen. Londen & Seattle is aan apart verhaal waarin Brendon en Annie hun vertrouwen in de liefde proberen terug te vinden. Beiden hebben al veel meegemaakt op vlak van relaties en lijken niet meer te geloven in ware liefde. Toch kunnen ze de aantrekkingskracht tussen hen niet ontkennen, maar het blijkt een race tegen de klok te worden voor Annie verhuist naar Londen.

Dit boek heeft me zeker aangezet om ook het eerste deel Elle & Darcy te gaan lezen. De schrijfstijl is enorm vlot en de personages zijn goed uitgewerkt. Alexandria deelt genoeg details uit het verleden om een beeld te krijgen van de achtergrond van de personages, maar niet te veel details dat het te saai wordt. Het blijft tot op de laatste pagina ook een verrassing hoe het zal eindigen. Kortom, ik ben fan van deze serie!

‘Londen & Seattle’ van Alexandria Bellefleur gaat over Brendon, die volledig gelooft in de liefde. Hij heeft een datingapp gebouwd en is ervan overtuigd dat de ware ergens rondloopt, ook al heeft hij haar nog niet ontmoet. Of toch wel? Als de beste vriendin van zijn zus onverwacht naar Seattle komt, maakt zijn hart een sprongetje. Hij was als jongen al verliefd op Annie. Annie daarentegen is niet op zoek naar liefde. Na verschillende slechte ervaringen gelooft ze er niet meer in. Het enige probleem is dat ze zich tot Brendon aangetrokken voelt. Heel erg zelfs.’Londen & Seattle’ van Alexandria Bellefleur is het tweede deel in de Written in the stars-serie en de opvolger van ‘Elle & Darcy’.