Samantha Dierickx gaat regelmatig studeren in een leuk koffiehuisje waarvan Samuel Dieriks de eigenaar is. Samantha moet niets van de player Samuel weten. Door een noodlottige dubbele boeking komen ze in Zweden in dezelfde chalet terecht. Ze moeten de plaats dus met elkaar delen en geen van beide ziet dit zitten. Kunnen ze hun geschillen aan kant zetten en er toch nog een mooie kerst van maken?

Wat past er nog beter bij een koude winterdag dan een kop thee en een zoetsappig kerstverhaal? Dat is dus exact waar dit boek voor staat. Rond deze periode van het jaar staat de liefde neutraal, maar er mag best wel wat werk van gemaakt worden. Het enemy to lover thema is altijd mijn favoriete thema geweest binnen de feelgood dus dit was zeker niet anders. Het is altijd spannend afwachten tot ze beseffen dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Voeg hierbij dan nog eens een romantische locatie toe zoals een chalet in Zweden en het lijkt wel een perfect verhaal. Ik heb alleszins enorm genoten van dit kortverhaal. Ik ben helemaal klaar voor deze koude donkere periode met dit verhaal!

Samantha Dierckx en Samuel Dieriks staan oog in oog met elkaar wanneer Samantha de sleutel in het slot van haar chalet in Zweden draait. Op dat moment beseffen ze dat er iets mis moet zijn gelopen met hun boeking. Wanneer Samuel er dan ook nog achter komt dat Samantha dol is op kerst en hij deze periode liefst van al asociaal doorkomt, weten ze dat dit helemaal een flop zal worden. Openen ze elkaars ogen en wordt de dubbele boeking toch nog een van de beste vakanties ooit of wordt het een vakantie vol afschuw en ooggerol?