Nash is na de schietpartij ,waarbij hij gewond is geraakt, niet meer zichzelf. Hij bevindt zich in een donkere gevoelloze staat. Maar wanneer hij Lina in het trappenhuis van zijn appartement ziet staan, komt er toch een stukje van hem tot leven. Lina is geen fan van relaties en probeert Nash op een afstand te houden. Maar dan komt er weer gevaar opduiken en moeten Nash en Lina samenwerken.

Things we hide from the light is het tweede deel van de Knockemout-serie van Lucy Score. In het eerste deel maken we kennis met de norse Knox, die halsoverkop verliefd wordt op Naomi. In dit deel draait het verhaal vooral om zijn broer Nash en de koppige Lina. In beide boeken lezen we dat de knappe, maar onbereikbare broers toch een gouden hart blijken te hebben en ze zelfs verliefd kunnen worden! Het verhaal van Nash is wel donkerder dan wat de vrolijke roze kleur van de kaft doet vermoeden. De depressie van Nash is voelbaar doorheen het hele verhaal en het is met momenten emotioneel om te lezen. Toch is het mooi dat ook hij de liefde vindt, waar hij het niet had verwacht.

Naast de nodige romantiek en pikante scènes bevat dit boek ook veel actie. Er gebeurt veel in het verhaal en het einde was zo spannend, dat ik het boek niet kon wegleggen. Deze serie is meer dan een typische feelgood serie en ik vind het geweldig! Ik ben heel benieuwd naar het derde en laatste deel.

‘Things we hide from the light’ is het meeslepende tweede deel van de Knockemout-serie van Lucy Score.

Politiecommissaris Nash is in het dorpje Knockemout bekend om twee dingen: hij is een echte good guy en in uniform is hij nog knapper dan hij al is. Maar twee kogels hebben een flinke deuk in zijn zelfvertrouwen bezorgd. Hij revalideert na een schietpartij en kampt sindsdien met paniekaanvallen en nachtmerries. Hij houdt dit voor iedereen verborgen, alleen zijn buurvrouw Lina ziet de echte Nash. Hoewel ze met hem te doen heeft, wil ze eigenlijk zo snel mogelijk weer uit Knockemout vertrekken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als Nash en Lina plotseling op elkaar aangewezen zijn.

‘Things we hide from the light’ is het tweede deel in de TikTok-hitserie Knockemout van Lucy Score. Eerder verscheen in de serie ‘Things we never got over’.